Kajebak Online Shop
Lini, perawat ing Rumah Sakit Swasta
Tiwi Husada, lagek wae nerima gaji pertamane. Gajine lumayan akeh sekitar 2.3
juta. Lini nerima gaji lewat rekening atm sing ditransfer marang pihak rumah
sakit. Deweke nduwe rencana arep tuku hape anyar.
Nanging Lini
ora nduwe wektu kanggo tuku hape anyar ing mall amarga Lini mergawe ing jam
esuk. Dheweke arep tuku liwat online shop. Lini ditawakake hape regane 1.8 juta
marang sawijining supplier. Sawise Lini tangklet-tangklet tentang hapene, Lini
wes setuju arep nuku hape kuwi. Supplier
dhek mau ngewenehi rekening atme marang Lini. Loro-lorone wes padha setuju
“Mengko,
dhuwite transfer lewat atm bank, iki nomer rekeninge 0682713056. Sawise iku, aku
langsung ngirim barange” bales supplier lewat chat whatsapp.
Bengine, Lini
langsung budhal menyang atm kanggo transfer ing rekening suppliere mau. Lini
wis ngirim dhuwit pas lan uga surat tanda transfer.
Wes rong
minggu sawise Lini transfer, hapene isih durung teka. Lini curiga yen dheweke
wes ditipu karo supplier mau. Amarga Lini wes ngechat bola-bali marang suppliere
tapi gak dibales.
“Duh, biyuh.
Piye ngeneki aku wes ditipu” kesel Lini
Lini banjur
budhal menyang Bank kanggo mblokir rekening atme supplier. Lini ngajukno
masalah penipuan sing ngenani online shop iku. Pihak bank uga wis ngonfirmasi
yen atm supliere mau wis diblokir. Masio ngunu dhuwite Lini ora isa mbalik.
Rong dina
sawise ngajukna penipuan marang pihak bank, ana telepon marang sawijining
karyawan bank yen Lini diajak pertemuan karo sing nduwe rekening atm sing
diblokir mau. Lini setuju lan banjur
budhal menyang bank. Setibane ing kana Lini ketemu wong wadon sing wes
lungguh ing kursi biru.
“Apa
namanipun sampeyan, Lini? Kula Lastri” jare wong wadon kuwi
“Nggih, kula
Lini” balesku
“Berarti
sampeyan sing wis blokir rekening atmku, lha punapa sampeyan mblokir rekening
atmku?” takon wong wadon kuwi
“Lha, punapa
sampeyan nipu kula? Kula wis transfer dhuwite marang sampeyan, lha kenapa
sampeyan boten ngirim barange?” bantahe Lini
Lini lan
Lastri tukaran ing bank ngenani masalah penipuan iki. Pihak bank nengahi
perselisihan Lini lan Lastri, mereka uga nggolek kabeneran tentang masalah iki.
Akhire loro-lorone sadar yen loro-lorone wes ditipu. Ternyata sing nawarno hape
marang Lini iku ora Lastri nanging wong liya. Wong iku nggunaaken dhuwite Lini
ngganggo tuku hape ing Lastri. Lastri sing ngerasa menuhi kewajibane ngirim
barang marang wong sing wes transfer, ora ngerasa salah marang Lini. Wong iku
ngirim alamate dhewe ora alamate Lini, mangkane hapene ora teka menyang Lini. Dadi
hapene wes digawa mlayu marang penipu kuwi
Lini sing
rencanane arep tuku hape anyar, ndilalah dheweke ditipu. Wes gak entuk hape
anyar, dhuwite melu mblabas. Mulai iku, Lini yen arep tuku nang online shop
kudu eruh personalitas suppliere supaya barange terjamin lan transaksi sing
dilakoni aman.
0 komentar:
Posting Komentar