This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Contoh Cerkak Bahasa Jawa

Kajebak Online Shop

Lini, perawat ing Rumah Sakit Swasta Tiwi Husada, lagek wae nerima gaji pertamane. Gajine lumayan akeh sekitar 2.3 juta. Lini nerima gaji lewat rekening atm sing ditransfer marang pihak rumah sakit. Deweke nduwe rencana arep tuku hape anyar.
Nanging Lini ora nduwe wektu kanggo tuku hape anyar ing mall amarga Lini mergawe ing jam esuk. Dheweke arep tuku liwat online shop. Lini ditawakake hape regane 1.8 juta marang sawijining supplier. Sawise Lini tangklet-tangklet tentang hapene, Lini wes setuju arep  nuku hape kuwi. Supplier dhek mau ngewenehi rekening atme marang Lini. Loro-lorone wes padha setuju
“Mengko, dhuwite transfer lewat atm bank, iki nomer rekeninge 0682713056. Sawise iku, aku langsung ngirim barange” bales supplier lewat chat whatsapp.
Bengine, Lini langsung budhal menyang atm kanggo transfer ing rekening suppliere mau. Lini wis ngirim dhuwit pas lan uga surat tanda transfer.
Wes rong minggu sawise Lini transfer, hapene isih durung teka. Lini curiga yen dheweke wes ditipu karo supplier mau. Amarga Lini wes ngechat bola-bali marang suppliere tapi gak dibales.
“Duh, biyuh. Piye ngeneki aku wes ditipu” kesel Lini
Lini banjur budhal menyang Bank kanggo mblokir rekening atme supplier. Lini ngajukno masalah penipuan sing ngenani online shop iku. Pihak bank uga wis ngonfirmasi yen atm supliere mau wis diblokir. Masio ngunu dhuwite Lini ora isa mbalik.
Rong dina sawise ngajukna penipuan marang pihak bank, ana telepon marang sawijining karyawan bank yen Lini diajak pertemuan karo sing nduwe rekening atm sing diblokir mau.  Lini setuju lan banjur budhal menyang bank. Setibane ing kana Lini ketemu wong wadon sing wes lungguh ing kursi biru.
“Apa namanipun sampeyan, Lini? Kula Lastri” jare wong wadon kuwi
“Nggih, kula Lini” balesku
“Berarti sampeyan sing wis blokir rekening atmku, lha punapa sampeyan mblokir rekening atmku?” takon wong wadon kuwi
“Lha, punapa sampeyan nipu kula? Kula wis transfer dhuwite marang sampeyan, lha kenapa sampeyan boten ngirim barange?” bantahe Lini
Lini lan Lastri tukaran ing bank ngenani masalah penipuan iki. Pihak bank nengahi perselisihan Lini lan Lastri, mereka uga nggolek kabeneran tentang masalah iki. Akhire loro-lorone sadar yen loro-lorone wes ditipu. Ternyata sing nawarno hape marang Lini iku ora Lastri nanging wong liya. Wong iku nggunaaken dhuwite Lini ngganggo tuku hape ing Lastri. Lastri sing ngerasa menuhi kewajibane ngirim barang marang wong sing wes transfer, ora ngerasa salah marang Lini. Wong iku ngirim alamate dhewe ora alamate Lini, mangkane hapene ora teka menyang Lini. Dadi hapene wes digawa mlayu marang penipu kuwi
Lini sing rencanane arep tuku hape anyar, ndilalah dheweke ditipu. Wes gak entuk hape anyar, dhuwite melu mblabas. Mulai iku, Lini yen arep tuku nang online shop kudu eruh personalitas suppliere supaya barange terjamin lan transaksi sing dilakoni aman.

0 komentar:

Posting Komentar